»Mislim, da je to bilo neznanje ali nevednost za tolmačenje. Moram pa reči, da smo gostinci zelo jezni in prizadeti nad tem, kako se ravna z našo panogo.«
»Prepričani smo, da je bila storjena napaka pri tolmačenju odlokov. Zato menimo, da smo upravičeni do nadomestila za škodo, ki je bila gostincem storjena.«
»Gostinci in zaposleni v gostinstvu in turizmu smo naravnost zgroženi, da se naša panoga dojema kot manj pomembno.«
»Vendar sprejemanje takšnih ukrepov tako rekoč čez noč, z danes na jutri, za to panogo, ki je tako prizadeta, je skrajno neresno, neodgovorno. Še danes pravzaprav ne vemo, kako izpolnjevati ta pogoj, kako ga uveljaviti, kako ga udejanjiti. Skratka, gostinci so ogorčeni, za gostince je to kaplja čez rob.«
»Panogi gostinstva in turizma sta zagotovo največji žrtvi epidemije. Gostinci so zaprti že osem mesecev. Država jim mora z ukrepi pomagati, saj so v izjemno težkem položaju. Predvsem pa je treba odpreti gostinsko dejavnost v vseh regijah in tudi gostincem končno dovoliti delati.«
»Tudi gostincem ob Ljubljanici je promet padel za 50 odstotkov. Pa ni, da le tarnajo, to je realna in dejanska kriza, za nas gostince je to katastrofalno.«
»Globoko verjamem, da je to ukrep, ki bo pomagal panogi, ki je najbolj prizadeta med vsemi panogami.«
»Brez prevajanja in tolmačenja ni bilo mogoče takrat preživeti in s sourednico ugotavljava, da to velja še danes.«
»Še danes pravzaprav ne vemo, kako izpolnjevati ta pogoj, kako ga uveljaviti, kako ga udejanjiti. Skratka, gostinci so ogorčeni, za gostince je to kaplja čez rob.«
»Verjetno bomo zaprosili DZ za avtentično tolmačenje zakona.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju